網頁

2012年3月28日 星期三

有甚麼中式婚禮儀式是必做的呢?















做足中式婚禮六部曲,新婚甜蜜又幸福。

明年結婚的姨甥仔很聰明。知道籌備結婚工序繁多,一早便鎖定目標,主攻婚紗展,速戰速決。

情侶們都知道,婚紗展包羅萬有,酒店酒樓婚紗店影樓餅店一次過大晒冷,任你問任你睇任你揀,最適合格價講價。尤其是找酒席場地的,至少九成設有喜宴服務的酒店酒樓餐廳也會擺檔,省掉環遊港九新界問期問價之苦,又可一次過看到這些酒店與酒樓的場地平面圖,問上十間八間,總有一間啱。

姨甥仔效率高,眨眼便選好了酒席與影樓。可是他回家後,仍然一頭霧水。

「聽阿媽話結婚前要甚麼過大禮、上頭之類。但係婚紗展唔多覺有講呢啲野既。係咪一定要做呀?」

我大妗姐Bonnie是時侯出馬:「其實這些是中式結婚習俗,希望新人永遠甜甜蜜蜜。做起來一點也不複雜的,記住中式婚禮六部曲就得,依次序是過大禮,搬嫁妝,安牀,上頭,出門及入門,三朝回門。

「都無人擺檔。邊度搵人幫手呀?」姨甥仔問。

「你阿姨我咪得囉!從前這些中式婚禮習俗,都係大妗姐負責的。」

「係喎。不過大妗姐和自己阿媽做,甚至姊妹做,不是一樣嗎?」

請瀏覽:點解要請大妗姐

沒有留言:

張貼留言